hyep kamoo (!) , kamoo laa yg dgelar ''pacarku'' (!) , hehehe , cowok -2 , cewek ini mau pegi ke indon selama 3 hari , nanti cowok ini jgn kangen same aku yaa :) , tapi bo0ng alau kamu enggak kangen sama aku kan ?? , nanti aku juga kangen same kamu sih , haha , disana nanti aku slalu pkirkn kamu , cowok enggak bisa risau yaa , aku pasti jaga diri aku dsane nanti , :p , cowok juga harus jaga diri , kamu itu enggak sihat banget kan ? , hah! , ubat kamu jgn lupa yaa pergi ambil di rumah sakit , aku tau bila aku pulang nanti , kamu sudah ambil ubatnya yaa , pliss k ambil ubatnya , aku pasti wsau banget dengan kamu , urmmm , skrng ini juga aku sdah rindu sama kamu , ini aku mau ke jkarta , lama plak tuh ... 3 hari tidak bisa mesej sama kamu , huh! , mau text lame tapi mahal dehh , mau buat bgaimane , harus tahan aja rindu nya kan ?? , hehe , o0pss , lupa sama teman -2 aku , kalian jgn lupa doa kan aku yaa slmat pergi dan slmat pulang . ole -II nanti aku belikan , jgn kawatirr yaa . untuk ted --> tolong jge kan dye untuk sye k , tlong teman kn dy n soh dye mkn ! , jgn tak mkn pulak , cubit due -2 kang , hahaha , tnggu tau kpulngan ku nanti , urmm
itu aja , yg bisa aku beritahu , aku harap , owng yg aku syg enggak sdih pmergianku untuk beberape hari ini aja , cowok ~ , cewek syg banget same kamoo tau !! , i love u so much syg , miss you too . :)
urmm , rindu time nyh ,
ladang cactus !
dalam SNOWWALK (!)
hehe , segan ar , dkat time square
makan kat chicken rice shop !
wak , saye rndu time nyh :( , rindu sangt ,mcm nak puto jek blik mse pegi cameron . :'(
thankz bace ! dtg lgie ye :)
okay..korang comel. jelly k.. hope happy ever after. :)
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeletehehe , mane ade comel , biase jek kod , hehe aminnnn :)
ReplyDelete